سخنگوی دولت گفت: با شکست جنگ اقتصادی ترامپ، نگاه طرف‌های تجاری ایران تغییر یافته و مناسبات اقتصادی کشور در حال ورود به مرحله پساتحریم است.

تصاویر نخستین نشست خبری حضوری ربیعی سخنگوی دولت در سال ۹۹

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» در نشست خبری که به صورت‌آنلاین برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در این شرایط همه باید کمک کنند که بازارهای حساس نظیر ارز در چارچوب سیاست‌های بانک مرکزی مدیریت شود و به تعادل برسد. سخنگوی دولت با تاکید براینکه امروز به حمایت همه نهادها، جناح ها و همه جامعه از دولت که در خط مقدم این تحریم شکنی است، نیاز داریم، اظهار کرد: در این شرایط دولت در صف مقدم احقاق حقوق ملت ایستاده است و این را باید تقویت کنیم.

 دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری تصریح کرد: هر گونه نشان دادن عدم انسجام در داخل باعث تداوم تحریم و ایجاد  دو دستگی در جامعه می‌شود. ربیعی با اشاره به اینکه با رفتن دولت ترامپ جهان نیز از حالت تنش خارج شده و شرایط جدید در فضای بین المللی ایجاد شده است، تصریح کرد: فراموش نکرده‌ایم کانون توجه شرور آمریکایی، ایران عزیز ما بود و متحدان منطقه‌ای او نیز از هیچ توطئه‌ای فرو نگذاشتند. وی اضافه کرد: ایران با مقاومت مردم به رغم همه سختی‌ها و رنج‌هایی که تحمل می‌کردند و تلاش‌های دولت در بی‌اثر کردن تحریم، با ثبات و استوار باقی مانده است و به لطف الهی در مسیر رشد و توسعه هم قرار گرفته است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری ادامه داد: جنگ افروزان نتوانستند جنگ جدیدی بر ما تحمیل کنند و ما در داخل کشور زیرساخت‌های توسعه آتی و اقتصاد مقاوم را دنبال کردیم و شرکت‌های دانش بنیان را تقویت و گسترش دادیم.

کد خبر 581347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha